Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczodros
Administrator
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Czw 20:42, 11 Kwi 2013 Temat postu: Biegi |
|
Sądzę, iż wszystkim początkującym i nie tylko się to przyda.
Piszcie, jakie macie techniki zmiany biegów i jakie Waszym zdaniem są najbardziej optymalne dla bezpieczeństwa, a jakie dla pokazania światu, ile fabryka dała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Diego
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Czw 21:25, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Ciężko rozkminić twoj post A mozna jakoś inaczej zmieniac biegi niz wrzucajac je nogą ? No ja wciskam sprzeglo a potem bieg... i cała filozofia  
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maricn325
Śmiga 50-tką
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Czw 22:33, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
no normalnie przecież..sprzęgło -> jedynka na dół, 2,3,4.. do góry / redukcja i odcięcie ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pablo
Lata 125-tką
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: G-dz Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Pią 14:16, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
hornety sa na tyle elastyczne ze mozna zapiac bez przegla dwojeczke nie meczac jej przy tym ale po co to komu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Diego
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Pią 17:01, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
pablo napisał: | hornety sa na tyle elastyczne ze mozna zapiac bez przegla dwojeczke nie meczac jej przy tym ale po co to komu...  |
Wątpie, że masz to napisane w instrukcji )))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pablo
Lata 125-tką
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: G-dz Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Pią 17:15, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
hmm nie mam instrukcji chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pablo
Lata 125-tką
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: G-dz Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Pią 17:22, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
dobra a tak na powaznie to stoisz na swiatlach i
zapinasz 1 (na dol)
nadgarstek juz chodzi na gazie ... gazujesz... gazuujeeeesz.... ludzie sie patrza....
zapala sie zielone i zaczyna sie zabawa
strzelasz z klamy gaz w manetke kolo w gore odpuszczasz gaz kolo opada
sprzeglo dwojka gaz pod czerwone ryk silnika ogien na tlokach
i zwalniasz bo zblizasz sie do nastepnego skrzyzowania :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Diego
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Pią 17:49, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
pablo napisał: | hmm nie mam instrukcji chyba  |
Na necie na pewno jest instrukcja po polsku, ja mam od swojego Jasno napisane, że silnik nie jest przystosowany do zmiany biegów bez uzycia sprzegła gdyz moze to skrocic jego żywotność...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pablo
Lata 125-tką
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: G-dz Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Pią 17:50, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
diego... ja sobie "zarty" robilem...
w niedziele Cie widze na orliku na rzadzu ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szczodros
Administrator
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Pią 20:38, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Banda głupków ;D
To mi się podoba.
chodzi mi o to, że część trzyma sprzęgło nawet pół minuty, a część wcale go nie uzywa, więc chciałem poznać Wasze opinie, bo na razie na automacie trzaskałem godzinę dziś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maricn325
Śmiga 50-tką
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Pią 20:42, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
ja trzymam długo jak stoje na światłach czasami, a tak to przy zmianie to szybko doslownie wciskasz i puszczasz tylko trzeba tez manetka dobrze operowac - oczywiscie to sie sprawdza w przecinaku przy wyzszych obrotach, musisz wyczuc sam na swojej maszynie ; )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Diego
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Pią 20:49, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
mysle, ze nie ma co wiecej w tym temacie dodac... zadna filozofia ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pablo
Lata 125-tką
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: G-dz Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Sob 1:03, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
ale o co chodzi ?
diego co z orlikiem ? :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Diego
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Motocyklista
|
Wysłany: Sob 7:22, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Orlik to dobra opcja napisz mi czy tu czy na privie o ktorej godzinie i .... postaram sie byc, jedynym problemem jest brak butow. Sprobuje cos ogarnac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|